ابزار پرتو

پرداخت درب محلپرداخت درب محل

این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن مناطق 22گانه تهران امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت می‌شود. پرداخت می‌تواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد.   

ابزار پرتو

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی

جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت ابزار پرتو بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.

ابزار پرتو 

پرداخت از طریق کارت به کارت

مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کرده‌اند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات 24 ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از 24 ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری می‌بایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت 7728-1347-7710-5076 به نام کامران بشارتی،بعد از واریز اطلاعات پرداختی را به شماره 8779749-0937 از طریق واتساپ،تلگرام ارسال نماید.